Klantenondersteuning en reparaties
Elke dag maken meer dan twee miljard mensen gebruik van onze liften en roltrappen. Met onze Service-Overeenkomsten dragen wij bij aan het verlengen van de levensduur van uw installatie en kunnen wij de veiligheid en beschikbaarheid van uw installatie garanderen. Wij zullen ook slagvaardig zijn om u in het geval van een storing snel te kunnen helpen. Ons doel is uw tevredenheid.
Tot uw dienst
Bereikbaarheid in geval u ons nodig heeft:
- De medewerkers van onze Servicedesk staan u tijdens kantooruren graag persoonlijk te woord
- Bij storingen of calamiteiten is onze Service-Centrale 365 dagen per jaar te bereiken. Wij zitten altijd voor u klaar en staan u persoonlijk te woord.
- Voor het bevrijden van personen hanteren wij een responstijd van 1 uur
- Voor het oplossen van storingen hanteren wij een responstijd van 4 uur
- Storingsmeldingen kunt u ook eenvoudig doen via onze internet portal of de app van Ahead ActionBoard.
De klant centraal in onze dienstverlening:
- Eén commerciële en technische gesprekspartner tot uw dienst en te bereiken via uw Servicedesk
- In geval van storingen of calamiteiten staat onze Service-Centrale u 365 dagen per jaar persoonlijk te woord via telefoonnummer: 0900 - 7 900 900
- Klanttevredenheidsonderzoeken ter verbetering van onze dienstverlening
- 70.000 goed opgeleide medewerkers werken toegewijd aan of voor uw installatie(s)
- Iedere monteur krijgt een opleidingstraject verspreid over verschillende jaren. Onze monteurs behoren tot de best opgeleide monteurs in de markt.
Transparantie:
- Met Ahead ActionBoard heeft u volledige transparantie met betrekking tot de uitgevoerde werkzaamheden waaronder reparaties en het onderhoud. Daarnaast heeft u inzage in de onderhoudsplanning
- Via de desktopversie van Ahead ActionBoard kunt u eenvoudig verschillende rapportages downloaden.
- U heeft via de app van Ahead ActionBoard snel een eenvoudige maar overzichtelijke rapportage met betrekking tot de werkzaamheden.
Storingsdienst
In geval van storingen of calamiteiten staat onze Service-Centrale u 365 dagen per jaar persoonlijk te woord via telefoonnummer: